Hasičké potřeby, s. r. o.

Zaměření a obchodní jméno

Firma Hasičské potřeby je obchodní společností, zaměřující se na prodej zboží. Zboží prodávané touto firmou je velice specifické. Jedná se totiž o hasičské vybavení. Jejími zákazníky jsou především sbory dobrovolných hasičů (případně jejich zřizovatelé – obce, podniky) nebo jednotliví hasiči.

Toto zaměření jsem si vybral pro svůj zájem o toto odvětví, neboť jsem členem SDH Hradec a nalezl jsem v tom své zalíbení. Název „Hasičské spotřeby“ jsem vybral kvůli obchodnímu zaměření. Vzhledem k tomu, že jeden velice známý obchod s podobným sortimentem se jmenuje Výzbrojna, uvažoval jsem také o podobných názvech, jako například „Hasičina“ nebo „Hasičárna“, avšak žádný z nich mě příliš nezaujal.

Sortiment produktů

Zákazníci u nás naleznou věci potřebné ke své činnosti. Jedná se o:

C52 hadice 20m se spojkami B75 hadicová spojka Proudnice PH SPORT Požární stříkačka TOHATSU VC2ASE

Organizace prodeje

Společnost Hasičské potřeby má kamennou prodejnu v Ledči nad Sázavou, Husovo náměstí 139. Každého zákazníka zde ochotně obslouží a poradí mu náš zkušený personál, který byl vybrán především podle odborných znalostí z tohoto prostředí. Otevírací doba je pondělí až pátek - 7:00-17:00, sobota 7:00-11:00.

Ledeč nad Sázavou, Husovo náměstí 139

Poslání firmy

Posláním společnosti je poskytovat hasičům, nejen dobrovolným, špičkové vybavení, které potřebují ke své činnosti. Hasič je velmi náročné a záslužné povolání a my jim chceme dopřát co nejkvalitnější produkty a vstřícné, profesionální jednání, které budou mít vždy nadosah.

Cílem společnosti je především co nejvyšší počet zákazníků a s ním spojené příjmy. Při dostatečných příjmech bude společnost dosahovat i zisku, což je prakticky ukazatel úspěšnosti firmy.

Pro co nejvyšší počet zákazníků je nutné rozšíření na dostatečně mnoho trzích. Dalším z cílů společnosti je tedy také otevření dalších provozoven a internetového obchodu, který by zákazníkům umožnil nákup v našem obchodě i bez nutnosti jeho fyzické návštěvy. Tímto bychom mohli své prodeje rozšířit i mimo území, ve kterém máme (příp. budeme mít) prodejny. Jedním ze základních cílů je však také konkurenceschopnost.