Domů Nahoru Máte názor? Obsah Hledat 

Deskripce a analýza podmínek
Motto: Jediné na světě, co skutečně můžeš změnit, jsi ty sám... Skrze sebe však celý svět!

 

Domů Nahoru Curriculum vitae Publikační minimum Pro oko studentovo... Odborné zajímavosti Docela privátní libosti

Deskripce a analýza podmínek vzdělávání žáků se specifickými potřebami na 1. stupni ZŠ

Interní grantový projekt specifického výzkumu udělený UHK na rok 2005. Řešitel: Doc. PhDr. Marta Faberová, CSc., spoluřešitelé (bez titulů) Zikl, Křováčková, Petříková.

Sledujeme, jaké podmínky mají pedagogové pracující ve třídách s integrovaným dítětem.

Použité metody vlastní konstrukce:

  • dotazník pro učitele

  • dotazník pro praktikující studenty

Publikace:

  • Faberová Marta a kol.: Závěrečná zpráva. Grant MŠMT č. 2126. Deskripce a analýza podmínek pro vzdělávání žáků se speciálními potřebami na 1. stupni ZŠ. UHK, 2006.

  • Petříková, Jana - Skutil, Martin - Zikl, Pavel: Učitel ve třídě s integrovanými žáky: vybrané výsledky výzkumu. Referát prezentovaný na XIV. konferenci ČAPV "Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu" konané v Plzni 5.-7.9.2006

  • Petříková Jana - Zikl Pavel: Podmínky*** . Referát přednesený na mezinárodní vědecké konferenci Žilinské univerzity (Katedra pedagogiky, psychológie a sociálnych vied FPV) "Kontexty edukačných vied v dimenziách informačnej spoločnosti" konané v Rájeckých Tepliciach13.-14.9.2006

Máte zájem o další informace? Chcete s námi navázat spolupráci? Máte dotaz, připomínku? Kontaktujte nás... jana.petrikova@uhk.cz


 

 

Domů ] Nahoru ]

Zprávu elektronické pošty s dotazy nebo komentářem k tomuto webovému serveru zašlete na adresu jana.petrikova@uhk.cz.
Naposledy změněno: 31. 08. 2007