Monografie, kapitoly v monografiích, učebnice
SKUTIL, Martin a FABEROVÁ, Marta. Selected Aspects of Humanistic Education. In: GASIOREK, Krystyny a PASKO, Ingrid (eds.). Poznawanie swiata w edukacji dziecka (Exploring the World in Child’s Education). Krakow: Wydawnictwo Naukowe UP, 2012. ISBN 978-83-7271-756-6.
SKUTIL, Martin, ZIKL, Pavel a kol. Pedagogický a speciálně pedagogický slovník. Praha: Grada, 2011. 101 s. ISBN 978-80-247-3855-0.
SKUTIL, Martin, FABEROVÁ, Marta a BARTOŠOVÁ, Iva. Analysis of selected aspects of parental contact with children. In SOROKA-FEROCZUK, Anetta, NYCAJ-DRAG, Miroslawa a KARIKOVÁ, Soňa. A Child in Family, Preschool and School Day-to-Day Reality. Toruń: Uniwersytet Zielonogorski and Wydawnictwo Adam Marszalek , 2011. ISBN 978-83-7780-386-8
SKUTIL, Martin. School Rituals in Opinions of Secondary School Graduates. NOWOSAD, Inneta, MILKOWSKA, Grazyna (eds.). A Child in School Setting. Toruń: Uniwersytet Zielonogorski and Wydawnictwo Adam Marszalek, 2011. 334 s. ISBN 978-83-7611-906-9.
SKUTIL, Martin a kol. Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství. Praha: Portál, 2011. 256 s. ISBN 978-80-7367-778-7.
FABEROVÁ, Marta, MANĚNOVÁ, Martina, SKUTIL, Martin a ZIKL, Pavel. Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. SPILKOVÁ, Vladimíra, HEJLOVÁ, Helena (eds.). Příprava učitelů pro primární a preprimární vzdělávání v Česku a na Slovensku: Vývoj po roce 1989 a perspektivy. Praha: PdF UK, 2010. 394 s. ISBN 978-80-7290-486-0.
SKUTIL, Martin. Proměna maturity jako specifického školního jevu [Dizertační práce]. Brno: Filozofická fakulta Masarykovy univerzity, 2009. 133 s.
SKUTIL, Martin., BALCAR, Jan a TEICHMANOVÁ, Dana. Almanachu základní školy Úpice – Lány vydaný k 70. výročí otevření budovy školy. M & V : Hradec Králové, 2002. ISBN 80-903024-2-4
Skripta, editorství sborníků
MANĚNOVÁ Martina, ČIHÁK Michal a kol. ICT ve vzdělávání. Inovace doktorského studijního programu. Statistické zpracování dat [CD-ROM]. Hradec Králové: Gaudeamus, 2013. ISBN 978-80-7435-254-6.
MANĚNOVÁ Martina, SKUTIL Martin. ICT ve vzdělávání. Inovace doktorského studijního programu. Metodologie pedagogického výzkumu. [CD-ROM] Hradec Králové: Gaudeamus, 2013. ISBN 978-80-7435-209-6.
PANOIU, Manuela.(Editor in Chief), SKUTIL, Martin et al (Associate Editors). International Journal of Education and Information Technologies. 2012. Vol. 6, Issue 1. ISSN 2074-1316.
KŘOVÁČKOVÁ, Blanka a SKUTIL, Martin. Jak napsat seminární a závěrečné práce ve společenských vědách. Hradec Králové: Gaudeamus, 2009. 46 s. ISBN 978-80-7041-863-5.
SKUTIL, Martin (ed.). Vývoj, proměny a možnosti primárního vzdělávání. Hradec Králové: Gaudeamus, 2009. 103 s. ISBN 978-80-7041-707-2.
FABEROVÁ, Marta, VÁCLAVÍK, Vladimír, HORNÁČKOVÁ, Vladimíra, SKUTIL, Martin, HAVIGEROVÁ, Jana a BARTOŠOVÁ, Iva. Východiska RVP PV a jejich význam pro předškolní edukaci. Hradec Králové: M&V, 2007. 27 s. ISBN 80-8671-25-3.
SKUTIL, Martin a KŘOVÁČKOVÁ, Blanka. Diplomová práce a empirický výzkum pedagogických jevů. 1. vyd. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. 74 s. ISBN 80-7041-428-6.
Zahraniční periodika
SKUTIL, Martin (2014). ICT as one of the teaching methods at primary school from teacher's point of view Problems of Education in 21st century, 61(61), pp. 105-112. ISSN 1822-7864.
SKUTIL, Martin, HAVLÍČKOVÁ, Klára a MATĚJÍČKOVÁ, Renata (2014). Didactic Material Resources in the Teaching of National History and Geography: Selected Results of a Qualitative Survey. World academy of science, engineering and technology. Vol. 82, Issue October, pp. 1153-1157. ISSN 2010-376X.
SKUTIL, Martin, MANĚNOVÁ, Martin & ČERMÁKOVÁ, Lucie (2013). ICT as a Didactic Tool and Its Use in the Educational Process. International Journal of e-Education, e-Business, e-Management and e-Learning. Vol. 3, No. 4, pp 285-288. ISSN 2010-3654.
SKUTIL, Martin, KRUPOVÁ, Johana a SVÁROVSKÁ, Adriana. Sources of Information in the Life of Pupils in the 1st Grade of Primary School. Procedia - Social and Behavioral Sciences. 2012, vol. 69, pp. 2237-2242. ISSN 1877-0428.
SKUTIL, Martin, JANDOŠOVÁ, Lucie a MAKOVIČKOVÁ, Veronika. The use of rituals at primary school. International Journal of Human Sciences. 2012, vol. 9, issue 2, pp. 1476-1484. ISSN 1303-5134.
SKUTIL, Martin a MANĚNOVÁ, Martina. Interactive whiteboard in the primary school environment. International Journal of Education and Information Technologies, 2012, Issue 1, Volume 6, pp. 123-130. ISSN 2074-1316.
SKUTIL, Martin a MANĚNOVÁ, Martina. Changes in the school leaving examination as part of the transformation of secondary school education in the Czech Republic. International Journal of Human Sciences, 2009, vol. 6, issue 2, pp. 651-665. ISSN 1303-5134.
SKUTIL, Martin a MANĚNOVÁ, Martina. What should a lower primary school teacher be like from school management's point of view? Journal of Elementary Education, 2009, vol. 2, No. 1, pp. 5-18. ISSN 1855-4431.
MANĚNOVÁ, Martina a SKUTIL, Martin. Topical accesses to teaching students of the study line teaching profession for the 1st level of primary schools: Partial information from research. Problems of Education in 21st century, 2009, Vol. 13, pp. 66-73. ISSN 1822-7864.
SKUTIL, Martin. Secondary school development in Czechoslovakia in the years 1945-1989. The Journal of Arts and Science, 2008, vol. 10, no. 1. pp. 103-110. ISSN 1301-3769.
Domácí periodika
SKUTIL, Martin (2014). Materiální didaktické prostředky ve výuce vlastivědy: vybrané výsledky kvantitativního šetření. Media4you, roč. 11, č. 1., s 37-40. ISSN 1214-9187.
TRUHLÁŘOVÁ, Zuzana a SKUTIL, Martin. Informační a mediální gramotnost: pohled na žáky 1. stupně ZŠ. Media4u Magazine. 2013, roč. 10, č. 2, s. 32-36. ISSN 1214-9187.
SKUTIL, Martin, MANĚNOVÁ, Martina a FABEROVÁ, Marta. Self-evaluation of Skills in the Area of ICT in 1st Level Elementary School Teachers: Partial Research Results. E-pedagogium, 2011, roč. 11, č. 4, s. 92-101. ISSN 1213-7499; ISSN 1213-7758.
SKUTIL, Martin. Interaktivní tabule jako didaktický prostředek v mateřské škole. Media4u Magazine, 2011, roč. 8, č. 2, s. 66-70. ISSN 1214-9187.
MANĚNOVÁ, Martina, SKUTIL, Martin a FABEROVÁ, Marta. Problematika vzdělávání v oblasti ICT na Slovensku se zaměřením na 1. stupeň ZŠ. Media4u Magazine, 2010, č. 4, s. 131-133. ISSN 1214-9187.
MANĚNOVÁ, Martina a SKUTIL, Martin. Problematika vzdělávání v oblasti ICT ve Velké Británii. Media4u Magazine, 2010, č. 1, s. 30-33. ISSN 1214-9187.
MANĚNOVÁ, Martina a SKUTIL, Martin. Experimental teaching of the subject of practical activity in the 5th class of primary school. In Empirie, 2010, č. 1, s. 17-20. ISSN 1804-5715.
MANĚNOVÁ, Martina a SKUTIL, Martin. Možnosti rozvoje technických dovedností dětí v MŠ a ZŠ. Media4u Magazine, 2009, č. X3, s. 24-27. ISSN 1214-9187.
SKUTIL, Martin a ŘADA, Michal. Možnosti využití počítačů v mateřské škole - vybrané výsledky výzkumu. Media4u Magazine, 2009, č. 1, s. 39-44. ISSN 1214-9187.
SKUTIL, Martin. K transformaci středního školství v letech 1918 – 1938: přehled nejdůležitějších koncepcí, návrhů a změn. In SPFFBU U9 (2004). Brno : MU, 2004. str. 155 – 160. ISBN 80-210-3452-1.
Zahraniční konference a sborníky
SKUTIL, Martin. (2013) Teaching methods at small schools: comparison with the 1st degree of fully organized primary school. In LEE, Gerry. Education reform and management innovation. Newark: Information engineering research institute. Pp. 24-29. ISBN 978-1-61275-062-0.
SKUTIL, Martin. (2012) Nejčastější zdroje informací žáků 1. stupně ZŠ pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět. In PRIDAVKOVÁ, Alena a KLIMOVIČ, Martin. Komplexnosť a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukácii. s. 186-192. ISBN 978-80-555-0664-7.
SKUTIL, Martin. Cognitive maps - activating method in primary education. In ICEEM 2012 – 2nd International Conference on Economic, Education and Mangement. Vol. 1. Hong Kong: Hong Kong Education Society, 2012. s. 63-67. ISBN 978-988-19750-3-4.
SKUTIL, Martin, MANĚNOVÁ, Martina a GIECIOVÁ, Zuzana. Interactive Whiteboard as a Didactic Tool in the 1st Level of Primary School. Recent Researches in Education (Proceedings of the 10th International Conference on Education and Educational Technology - EDU'11). Athens: WSEAS Press, 2011. s. 105-110. ISBN 978-1-61804-040-4.
MANĚNOVÁ, Martina, SKUTIL, Martin a ANDRÉSOVÁ, Ivana. Analysis of Web Portals
for Preprimary Education. Recent Researches in Educational Technologies (EDUCATION
'11 and WORLD-EDU '11). Athens: WSEAS Press, 2011. s. 150-155. ISBN
978-1-61804-021-3.
MANĚNOVÁ, Martina a SKUTIL, Martin. ICT and audiovisual technic in nurseries in the Czech Republic. International Conference on Applied Computer Science (ACS '10). Athens: WSEAS Press, 2010. s. 265-268. ISBN 978-960-474-225-7. ISSN 1795-4863.
MANĚNOVÁ, Martina, SKUTIL, Martin a ZIKL, Pavel. Taking advantage of ITC by teachers at the primary school. Educational technologies (EDUTE'10): proceedings of the 6th International conference. Athens: WSEAS Press, 2010. s. 48-52. ISBN 978-960-474-186-1. ISSN 1790-5109.
BARTOŠOVÁ, Iva, FABERA, Vladimír, SKUTIL, Martin, PROUZA, Milan a KLEMPÍŘOVÁ, Vendula. Kognitivní mapy a jejich využití ve školní praxi. In LIGAS, Štefan, GAŠPAROVÁ, Miroslava. Odkaz kultúrneho dedičstva v primarnej edukaci. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, 2008. s. 18-22. ISBN 978-80-8083-703-7.
DUBOVSKÁ, Rozmarína, MANĚNOVÁ, Martina a SKUTIL, Martin. Aktuální trendy výuky studentů oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ z hlediska výukových metod. In TUREK, I. Pedagogická spôsobilosť učitel'ov vysokých škôl. Trenčín : Trenčínská univerzita A. Dubčeka, 2008. 156 s. 978-80-8075-302.3.
BARTOŠOVÁ, Iva, FABEROVÁ, Marta a SKUTIL, Martin. Koncepce pedagogické praxe primárního vzdělávání v přípravě učitelů. In História, súčasnosť a perspektívy pedagogickej praxe v príprave učitel'ov elementaristoch. [CD-ROM]. Prešov : PdF Prešovské univerzity, 2007. ISBN 80-8068-573-8.
SKUTIL, Martin. Specifika maturity jako školního rituálu. In Zborník príspevkov zo VII. ročníka stretnutí: Študentské fórum. Bratislava : OZ V4 MFF UK, 2004. str. 53 – 55. ISBN 80-969146-1-8.
Domácí konference a sborníky
SKUTIL, Martin, MANĚNOVÁ, Martina a
FABEROVÁ, Marta. (2013) Obraz učitele primární školy
z pohledu žáků. In Inovativní přístupy v primárním vzdělávání.
Liberec: TU v Liberci, s. 77-83. ISBN 978-80-7494-046-0.
MANĚNOVÁ, Martina, SKUTILOVÁ, Vladana a SKUTIL, Martin. Zvládání stresu před zkouškou u studentů vysoké školy. In SIKOROVÁ, Z., MALČÍK, M., PAVLICA, K. (eds.) Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu. Sborník příspěvků XVII. konference ČAPV [CD-ROM]. Ostrava: Ostravská univerzita, 2010. s. 611 - 617. ISBN 978-80-7368-769-4.
SKUTIL, Martin, BARTOŠOVÁ, Iva a MANĚNOVÁ, Martina. Didaktické využití kognitivních map ve výuce na 1. stupni ZŠ. In RYBIČKOVÁ, M., HLADÍK, J. (eds.). Škola v proměnách: Učitel-žák-učivo. [CD-ROM] Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2009. s. 275 - 281. ISBN 978-80-7318-904-4.
SKUTIL, Martin a SKUTILOVÁ, Vladana. Zvládání stresu před zkouškou: příprava výzkumného nástroje. In SKUTIL, Martin (ed.). Vývoj, proměny a možnosti primárního vzdělávání. Hradec Králové: Gaudeamus, 2009. s. 97-103. ISBN 978-80-7041-707-2.
MANĚNOVÁ, Martina a SKUTIL, Martin. Možnosti rozvoje technických dovedností dětí v MŠ a ZŠ. In HORNÁČKOVÁ, Vladimíra (ed.) Dítě předškolního věku a jeho paidagogos. Hradec Králové: Gaudeamus, 2009. 98 s. ISBN 978-80-7041-647-1.
SKUTIL, Martin a MANĚNOVÁ, Martina. Pojetí výukových metod z pohledu studentů a učitelů 1. stupně ZŠ. In Tvořivost učitele v primárním vzdělávání. Liberec : TU, 2008. 235 s. ISBN 978-80-7372-422-1.
SKUTIL, Martin a MANĚNOVÁ, Martina. Implementace základních cílů vzdělávání do školních vzdělávacích programů: vybrané výsledky výzkumu. In SVATOŠ, Tomáš, DOLEŽALOVÁ, Jana (eds.). Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Sborník ze XVI. konference ČAPV. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. s. 205 - 211. ISBN 978-80-7041-287-9.
SKUTIL, Martin, BARTOŠOVÁ, Iva, FABEROVÁ, Marta a VÁCLAVÍK, Vladimír. Rozšíření kvalifikace učitelů pro MŠ o obor Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. In LUKÁŠOVÁ, H., SEBEROVÁ, A. (eds.) Profesionalizace učitelského vzdělávání. Ostrava : PdF OSU, 2008. 103 s. ISBN 978-80-7368-615-4.
BARTOŠOVÁ, Iva, FABEROVÁ, Marta, PETŘÍKOVÁ, Jana a SKUTIL, Martin. Charakteristika optimálního učitele 1. stupně ZŠ z pohledu vedoucích pracovníků škol: dílčí výsledky z výzkumu. In KRATOCHVÍLOVÁ, J., HORKÁ, H. (eds.) Proměny učitelského vzdělávání v kontextu reformy základního školství. Brno : MSD s.r.o., 2007. str. 44 - 49. ISBN 978-80-86633-95-4.
BARTOŠOVÁ, Iva, FABEROVÁ, Marta a SKUTIL, Martin. Dvě roviny hodnocení didaktických dovedností. In DOLEŽALOVÁ, J., VRABCOVÁ, D., SVATOŠ, T. (eds.) Hodnocení v profesi učitele – psychodidaktické a etické souvislosti. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. s. 214 - 218. ISBN 978-80-7041-010-3.
SKUTIL, Martin. Reflexe vývoje zahraničních vztahů na ÚPPE. In KOTKOVÁ, Věra (ed.) Proměny vzdělávání. Viribus unitis educandum [CD-ROM]. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. ISBN 978-80-7041-033-2.
BARTOŠOVÁ, Iva a SKUTIL, Martin. Profesní klíčové kompetence v evropském kontextu. In DOLEŽALOVÁ, J., VRABCOVÁ, D. (eds.) Kompetence učitele na pozadí současné kurikulární reformy. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006.str. 31 - 33. ISBN 80-7041-404-9.
PETŘÍKOVÁ, Jana, SKUTIL, Martin a ZIKL, Pavel. Učitel ve tříd s integrovanými žáky: vybrané výsledky výzkumu. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. Sborník příspěvků XIV. konference ČAPV [CD-ROM]. Plzeň : ZČU, 2006.
BARTOŠOVÁ, Iva a SKUTIL, Martin. Příprava studentů učitelství 1. stupně ZŠ pomocí projektové metody podle RVP pro ZV. In. JANDA, M., POSPÍŠIL, R. (ed.) Jak koncipovat přípravu studentů v souladu s požadavky nového kurikulárního dokumentu RVP ZV a s požadavky na tvorbu ŠVP [CD-ROM]. Brno : PdF MU, 2006.
BARTOŠOVÁ, Iva, FABEROVÁ, Marta, SKUTIL, Martin a VÁCLAVÍK, Vladimír. Státní závěrečné zkoušky oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF UHK. In VALEŠOVÁ, H., VYKOUKALOVÁ, V. Příprava učitelů primárního vzdělávání a problematika státních závěrečných zkoušek. Liberec : TU, 2005. s. 47 – 49. ISBN 80-7372-023-X.
FABEROVÁ, Marta a SKUTIL, Martin. Reflexe problémů předškolního vzdělávání ve vybraných pedagogických časopisech. In Pedagogický výzkum: reflexe společenských potřeb a očekávání? Sborník příspěvků z XIII. konference ČAPV. Olomouc : UPOL, 2005. s. 64 – 66. ISBN 80-244-1079-6.
SKUTIL, Martin. K možnostem využití rituálů na prvním stupni základní školy. In BARTOŠOVÁ, I. (ed.) Příprava učitelů primárního vzdělávání. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. str. 183-187. ISBN 80-7041-199-6.
SKUTIL, Martin. Význam maturity a maturitních rituálů z pohledu studentů vysoké školy. In XII. konference ČAPV „Profil učitele a současná společnost“ [CD-ROM]. Ústí nad Labem : PdF UJEP, 2004.
SKUTIL, Martin. Nástin vývoje předškolní výchovy v letech 1918 – 1938. In Sborník z konference o předškolní výchově. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. str. 75 – 76. ISBN 80-7041-930-X.
SKUTIL, Martin. Maturitní zkouška v prvních letech Československa (1918-1938). In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů I.. Olomouc : Votobia, 2004. str. 61 – 64. ISBN 80-7220-163-8.
SKUTIL, Martin. K potenciálu občanské nauky pro multikulturní výchovu. In Socialia 2002. K sociální analýze mládeže. Díl 2. Hradec Králové: Gaudeamus, 2003. str. 270 – 272. ISBN 80-7041-557-6.
Závěrečné zprávy z výzkumů
FABEROVÁ, Marta, VÁCLAVÍK, Vladimír, SKUTIL, Martin, BARTOŠOVÁ, Iva a VALTER, Jan. ŠVP a 4 pilíře vzdělávání: základ pro celoživotní učení. Hradec Králové: M&V, 2009. 43 s. ISBN 978-80-86771-35-9.
FABEROVÁ, Marta, BARTOŠOVÁ, Iva, SKUTIL, Martin a VÁCLAVÍK, Vladimír. Výzkum implementace základních cílů vzdělávání (tzv. 4 pilíře) v primárním vzdělávání ve školách ČR [Průběžná zpráva]. Hradec Králové : M&V, 2008. 23 s. ISBN 978-80-86771-26-7.
FABEROVÁ, Marta, BARTOŠOVÁ, Iva, PETŘÍKOVÁ, Jana, SKUTIL, Martin, VÁCLAVÍK, Vladimír a VALTER, Jan. Požadavky vedoucích pracovníků škol na kompetence vyučujících na 1. stupni ZŠ. Hradec Králové : ÚPPE PdF UHK, 2007. 34 s.
HLOUŠKOVÁ, Lenka, KNOTOVÁ, Dana, NOVOTNÝ, Petr a kol. Vzdělávání poradců v České republice. Výzkumná zpráva. Praha : Národní vzdělávací fond, 2004. 118 s. ISBN 80-86728-15-3.
Odborné recenze publikací
DLOUHÁ, Jana a kol. Úvod do psychopedie. Hradec Králové: Gaudeamus, 2011. ISBN 978-80-7435-122-8.
BARTOŠOVÁ, Iva. (ed.) Příprava učitelů primárního vzdělávání. Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. ISBN 80-7041-199-6.
BARTOŠOVÁ, Iva. Pedagogický sešit 1 (pro 1. až 3. ročník studia oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ). Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. ISBN 80-7041-918-0.
Zprávy a recenze publikací
SKUTIL. Martin. Pestalozzi workshop na PdF UHK. Zpravodaj UHK, 2010, léto, s. 27.
SKUTIL. Martin. Učitelé z Leicester City získávali zkušenosti na PdF UHK. Zpravodaj UHK, 2010, jaro, s. 42.
SKUTIL, Martin a VÁCLAVÍK, Vladimír. Volda University College - další z partnerů ÚPPE. Zpravodaj UHK, 2007, č. 3, s. 5.
SKUTIL, Martin a HORNÁČKOVÁ, Vladimíra. Univerzita v Sakaryi - náš nový partner. Zpravodaj UHK, 2006, č. 5, s. 3.
SKUTIL, Martin. Místo historie a úloha učitele dějepisu při formování multikulturní společnosti. Sborník příspěvků z mezinárodní konference. Universitas, 2005, č. 2. roč. 38, str.69 – 70. ISSN 1211-3384.
VAŠŤATKOVÁ, Jana a SKUTIL, Martin. Bridges Across Boundaries: zpráva o pracovním semináři. Pedagogická orientace. 2004, č. 3, str. 125. ISSN 1211-4669.
SKUTIL, Martin. Seminář o interkulturní školní realitě a vytváření „tolerančních programů“. In SPFFBU U9. Brno : MU, 2004. str. 203. ISBN 80-210-3452-1.
SEDLÁČEK, Martin a SKUTIL, Martin. Reflexe problémů pedagogiky v dizertačních pracích studentů doktorských studijních programů. In SPFFBU U9. Brno : MU, 2004. str. 205 - 206. ISBN 80-210-3452-1.
SKUTIL, Martin. Internet nejen pro historiky. Pedagogická orientace, 2004, č. 4., str. 120 – 121. ISSN 1211-4669.
SKUTIL, Martin. Babyrádová, H. Rituál, umění a výchova. Universitas, 2004, roč. 37, č. 4, str. 67 – 68. ISSN 1211-3384.
SKUTIL, Martin. SPFFBU – Studia paedagogica U7. Universitas, 2004, roč. 36, č. 1., str. 72. ISSN 1211-3384.
SKUTIL, Martin. Študentské fórum 2002. In SPFFBU U8. Brno : MU, 2003. str. 165. ISBN 80-210-3120-4.
(ms). Z elektronických zdrojů. Pedagogika, 2003, roč. LII, č. 3, str. 220 ISSN 3330-3815.
(ms). Z výstupů projektů. Pedagogika, 2003, roč. LII, č. 2, str. 222. ISSN 3330-3815.