Výběr z odborně laděných
aktivit...
-
- 2007-9
- Implicitní teorie
normality u pomáhajících profesí
- Grantový projekt GAČR číslo GA406/07/1397. Řešitelka.
- 2007
- Vzdělávací program k rozšíření odborné
kvalifikace učitelů ZS1 o obor učitelství pro MŠ
-
Grantový projekt FRVŠ číslo 701/2007. Řešitel: Doc. PhDr. Marta
Faberová, CSc.
- 2007
- Rozšíření profesních kompetencí učitelů
základních škol prostřednictvím e-learningu
- Projekt ESF OPRLZ číslo CZ.04.1.03/3.1.15.2. Řešitel: Mgr. Pavel Zikl
- 2005-7
- Rozvoj
sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách
- Projekt číslo CZ.04.4.09/3.3.00.4/0087 řešený v rámci Programu
Iniciativy Společenství EQUAL. Řešitel: ÚP Chrudim.
- 2006
- Požadavky
vedoucích pracovníků škol na kompetence učitelů na 1. stupni ZŠ
-
Grantový projekt specifického výzkumu MŠMT číslo 2109/2006 pod vedením docentky Faberové.
- 2005
- Deskripce a analýza
podmínek vzdělávání žáků se specifickými potřebami na 1. stupni ZŠ
-
Projekt specifického výzkumu PdF UHK pod vedením docentky Faberové.
- 2004-6
- Etické problémy psychodiagnostiky
-
Miniaturní podíl jako spoluřešitel při řešení výzkumného grantu
profesora Svobody GA406/04/2170.
- 2003
- Jak si najít
optimálního partnera
-
Celodenní zážitkový seminář pro nepsychologické studenty FF MU v
Brně na téma „Jak získat optimálního partnera“. Seminář proběhl
30.11.2003, na projektu participovalo 10 studentů psychologie (modering,
assessoring). Medializováno ČR Brno (7.12.2003) a ČR Praha (2.1.2004).
- 2002
- Výtvarná dílna
-
V zimním semestru roku 2002 proběhl projekt Výtvarná dílna
při Poradenském centru pro drogové a jiné závislosti v Brně. Dílna byla
určena pro zájemce z řad brněnských středoškoláků. Na projektu participovalo
6 mých studentů psychologie.
- 2002
- Face IT!
-
Projekt Face IT! je soutěžní assessment centrum určené
především pro studenty informačních technologií a příbuzných oborů. Akci
pořádala Vysokoškolská poradenská centra Masarykovy univerzity a VUT,
proběhla dne 16.11.2002. V projektu jsem zajišťovala kompletní
psychologickou část (příprava psychologické části, zaškolení participujících
studentů psychologie, vlastní pozorování, diagnostika a vyhodnocování,
udělování zpětných vazeb).
- 2001
- Světlo a tma
-
Grantový seminář o komunikaci s neslyšícími. Realizován
12.10.2001 jako celodenní zážitkový seminář v prostorách Divadelní fakulty
JAMU, účastnili se studenti psychologie a studenti výchovné dramatiky
neslyšících. Na projekt navázal celodenní seminář pod názvem Čtyři roční
období.