Prodáváte i zboží na splátky?

Ano, zboží s pořizovací hodnotou nad 3.000,- Kč u nás můžete pořídit formou výhodných splátek,
prostřednictvím spotřebitelského úvěru společnosti Cetelem a.s.

Jak rychle vyřídíte moji případnou reklamaci?

V první řadě Vám doporučujeme obrátit se na naši technickou podporu a nejprve zde závadu konzultovat.
K vlastnímu reklamačním řízením přistupujeme vždy tak, abychom je vyřešili v co nejkratším možném termínu.
Dobu jejich trvání ovšem ovlivňuje spousta přímých i nepřímých faktorů.
Zpravidla trvá reklamace čtrnáct dní až tři týdny, ve výjimečných případech se může prodloužit až na zákonem stanovených 30 dnů od podání.
Problém může nastat v případě, když distributor (dovozce) nemá skladem reklamované zboží ihned na výměnu.
Našim zákazníkům se v těchto nepříjemných situacích snažíme (je-li to technicky možné) zboží nahradit zapůjčením jiného kusu s alespoň přibližně stejnými vlastnostmi.
Tuto službu nezpoplatňujeme, provádíme zcela zdarma a považujeme ji za pomoc našim zákazníkům při řešení této nepříjemné situace.

Potřebuji opravit počítač co nejrychleji. Jak mám postupovat?

Oprava v našem pozáručním servisu trvá v průměru 1 až 3 pracovní dny – dle složitosti závady.
Pokud na opravu spěcháte, je výhodnější termín opravy si dohodnout předem telefonicky.
Například měsíc před vánocemi bývá v IT „vrchol¨sezóny“ a délka oprav se pro vytížení servisu výrazně prodlužuje.

Mohu si u Vás zboží nechat zaslat na dobírku?

Ano, v rámci ČR můžete. Počítejte ovšem s navýšením ceny o balné a ceny za dobírku – viz ceník České pošty.

Potřeboval bych opravit počítač, ale nemám možnost vlastní dopravy. Pomůžete mi?

Samozřejmě. Počítač od Vás technik vyzvedne a opravený dopraví zpět k Vám domů.
Konkrétní ceny servisních zásahů naleznete v ceníku servisních prací.