O nás

Naše cíle

Ikona znázorňující herní ovladač

Vytvořit unikátní hratelné zážitky

Naším prvním cílem je vytvořit hry, které se vyznačují neopakovatelnými a nezapomenutelnými herními zážitky. Chceme, aby naše hry byly pro hráče záhadné dobrodružství, které je pohltí do světů plných vzrušení, dobrodružství a dojemných příběhů. Naši vývojáři jsou odhodláni investovat čas a úsilí do kreativního designu, který hráče přivede k novým zážitkům a dojmům.

Ikona znázorňující komunitu

Budovat silné komunitní vazby

Důležitým aspektem naší práce je budování a udržování silných vztahů s naší komunitou hráčů. Chceme vytvářet otevřený dialog s našimi fanoušky, poslouchat jejich názory a přání a aktivně se zapojovat do komunitních diskuzí. Kromě toho budeme pravidelně sdílet informace o našem vývoji a dění kolem naší společnosti, abychom udrželi transparentnost a důvěru našich hráčů.

Ikona znázorňující žárovku

Udržitelnost a inovace

Snažíme se být společností, která je ohleduplná k životnímu prostředí a zároveň se neustále inovuje. Chceme minimalizovat ekologický dopad naší činnosti a využívat udržitelné postupy ve vývoji her. Současně budeme aktivně sledovat a zapojovat se do nových trendů a technologií v oblasti her, abychom zůstali na špičce a přinášeli hráčům stále nové a vzrušující zážitky.

Náš team

Obrázek našeho lead developer Johna Johnsona

John Johnson

John Johnson je vizionářský vedoucí vývojář v naší herní vývojové společnosti. S hlubokou vášní pro programování a vrozeným porozuměním herních mechanik je hnací silou za technickými inovacemi. Johnova odbornost v programování a řešení problémů zajišťuje, že naše hry jsou nejen funkční, ale také neuvěřitelně pohlcující.

Obrázek našeho lead game designera Mika Mikesona

Mike Mikeson

Mike Mikeson, náš vedoucí herního designu, je kreativní génius, který přináší světy k životu. S dovedností ve vyprávění příběhů a briliantnímu porozumění herních mechanik je Mike zodpovědný za tvorbu úchvatných narrativů a herních zážitků. Jeho nekonečná představivost a pozornost k detailům zaručují, že hráči se dočkají nezapomenutelného dobrodružství.

Obrázek naší lead artistky Simone Simonsonové

Simone Simonson

Simone Simonson, naše vedoucí umělkyně, je vizuální vypravěčkou za našimi hrami. Její umělecký talent proměňuje koncepty v ohromující, nápadité vizuály. Simonina ostrost pro estetiku a design zajišťuje, že každá hra je uměleckým dílem, kde každá postava, prostředí a detail je pečlivě vytvořen k dokonalosti.