O nás
Naše cíle
Vytvořit unikátní hratelné zážitky
Naším prvním cílem je vytvořit hry, které se vyznačují neopakovatelnými a nezapomenutelnými herními zážitky. Chceme, aby naše hry byly pro hráče záhadné dobrodružství, které je pohltí do světů plných vzrušení, dobrodružství a dojemných příběhů. Naši vývojáři jsou odhodláni investovat čas a úsilí do kreativního designu, který hráče přivede k novým zážitkům a dojmům.
Budovat silné komunitní vazby
Důležitým aspektem naší práce je budování a udržování silných vztahů s naší komunitou hráčů. Chceme vytvářet otevřený dialog s našimi fanoušky, poslouchat jejich názory a přání a aktivně se zapojovat do komunitních diskuzí. Kromě toho budeme pravidelně sdílet informace o našem vývoji a dění kolem naší společnosti, abychom udrželi transparentnost a důvěru našich hráčů.
Udržitelnost a inovace
Snažíme se být společností, která je ohleduplná k životnímu prostředí a zároveň se neustále inovuje. Chceme minimalizovat ekologický dopad naší činnosti a využívat udržitelné postupy ve vývoji her. Současně budeme aktivně sledovat a zapojovat se do nových trendů a technologií v oblasti her, abychom zůstali na špičce a přinášeli hráčům stále nové a vzrušující zážitky.
Náš team
John Johnson
John Johnson je vizionářský vedoucí vývojář v naší herní vývojové společnosti. S hlubokou vášní pro programování a vrozeným porozuměním herních mechanik je hnací silou za technickými inovacemi. Johnova odbornost v programování a řešení problémů zajišťuje, že naše hry jsou nejen funkční, ale také neuvěřitelně pohlcující.
Mike Mikeson
Mike Mikeson, náš vedoucí herního designu, je kreativní génius, který přináší světy k životu. S dovedností ve vyprávění příběhů a briliantnímu porozumění herních mechanik je Mike zodpovědný za tvorbu úchvatných narrativů a herních zážitků. Jeho nekonečná představivost a pozornost k detailům zaručují, že hráči se dočkají nezapomenutelného dobrodružství.
Simone Simonson
Simone Simonson, naše vedoucí umělkyně, je vizuální vypravěčkou za našimi hrami. Její umělecký talent proměňuje koncepty v ohromující, nápadité vizuály. Simonina ostrost pro estetiku a design zajišťuje, že každá hra je uměleckým dílem, kde každá postava, prostředí a detail je pečlivě vytvořen k dokonalosti.