DREAM

location

Store Adress Open time Numder
First Palachova 1129 9:00-20:00 +200607345
Second Green 23 9:00-21:00 +200740005
Third Malastranska 780 10:00-20:00 +20006501
fourth Pariska 19 9:00-19:00 +200608090

1. DREAM: První příběh

První prodejna obchodu DREAM byla otevřena v slunném Los Angeles 12. května 2005. Byl to projekt dvou mladých designérů, Ashley Ryan a Jasona Millera, kteří se rozhodli zaměřit na uliční styl a pohodlí oblečení. Jejich myšlenka rychle našla odezvu v srdcích mládeže a obchod se stal populárním místem pro ty, kteří hledali nekonvenční řešení módy. První prodejna DREAM byla malá, ale útulná, s streetartovým interiérem, který přitahoval pozornost kolemjdoucích. Bylo to místo, kde lidé mohli nejen nakupovat oblečení, ale také diskutovat o posledních trendech a setkat se s lidmi se stejnými zájmy.

2. DREAM: Rozšíření v New Yorku

Druhá prodejna obchodu DREAM byla otevřena v mnohonárodním megapoli New Yorku 8. srpna 2010. Bylo to strategické rozhodnutí majitelů obchodu, jak rozšířit svůj vliv na východním pobřeží USA. Obchod byl umístěn v srdci Brooklynu, v oblasti, kde pulzovalo životem a prosperovaly uliční kultury. Otevření v New Yorku bylo pro DREAM novou etapou růstu, přitahující pozornost k značce jak v USA, tak i za hranicemi.

3. DREAM: Středisko stylu v Paříži

Třetí prodejna obchodu DREAM zazářila na módní ulici Rue de la Mare v Paříži 16. dubna 2016. Otevření v Paříži se stalo symbolem uznání značky na světové módní scéně. Obchod byl navržen v duchu pařížského minimalismu, kombinující eleganci a uliční estetiku. Bylo to místo, kde se setkával americký streetstyle a evropská móda, vytvářejíc nové módní směry a inspirující kreativní jedince z celého světa.

4. DREAM: Oáza stylu v Tokiu

Čtvrtá prodejna obchodu DREAM otevřela své dveře v Tokiu, jasném oceánu módy a technologií, 23. září 2020. Obchod byl umístěn v nejstylovější čtvrti Harajuku, kde se míchaly tradice a nejnovější módní trendy. Otevření v Tokiu bylo důležitým krokem pro značku, rozšiřující její globální přítomnost a ukazující schopnost adaptovat se na různé kulturní kontexty. Obchod v Tokiu se stal oázou stylu a inspirace pro mládež, přitahující nejen japonské módní nadšence, ale i turisty z různých koutů světa. Nacházející se v srdci megapolisu, DREAM v Tokiu stále inspiruje a transformuje módní průmysl.