FAQ

Mohu sledovat svou objednávku?

Pokud sledování zásilky nenabízí přímo dodavatel, tak bohužel tuto službu zatím nemůžeme poskytnout.

Lze reklamovat nebo vrátit zboží?

Reklamace nefunkčního či poškozeného produktu je možná do 2 let od vytvoření objednávky.
Vrácení produktu nabízíme do 14 dnů od doručení objednávky.

Jedná se o nové nebo zánovní zboží?

Veškeré zboží které na tomto E-shopu prodáváme je výhradně nové.

Nabízíte i jiný sortiment než gramofonové desky?

Aktuálně ne, ale do budoucna naší nabídku plánujeme rozšířit od CD, oblečení...

Přišlo mi jiné zboží než jsem si objednal

Občas se může objevit chyba v objednávce, v tomto případě nás prosím kontaktujte a my produkt vyměníme za správný.

Kdy budou dostupné další produkty

Z organizačních důvodů nedokážeme sdělit přesné datum.

Jak se můžu dozvědět o novinkách v obchodě?

Aktuálně pracujeme na Newsletter funkci, ale pokud na ni nechcete čekat, můžete využít našeho Twitteru.