Keisuke Takahashi

Mazda ɛ̃fini RX-7 Type R

Než se dostal k závodění, byl něco jako vůdce „gangu“. Pak mu ale jeho bratr ukázal downhill a od té doby se začal věnovat závodění. Nyní závodí pod týmem Akagi Red Suns.Než se dostal k závodění, byl něco jako vůdce „gangu“. Pak mu ale jeho bratr ukázal downhill a od té doby se začal věnovat závodění. Nyní závodí pod týmem Akagi Red Suns.

Ryuji Ikeda

Nissan 350z

Patří do týmu Spiral. Jeho domácí trať je Nanamagari. Celý jeho styl závodění si zakládá na jeho vlastní teorii Zero. Je to v podstatě klasická strategie, ale má jednu zvláštnost. Tou zvláštností je, že se snaží úplně potlačit veškeré emoce, takže i závodního ducha a podobné spíše dobré vlastnosti.

Kai Kogashiwa

Toyota MR2 G-Limited (SW20)

Jeho domácí tratí je Irohazaka. Protože bydlí na vrcholku hory, je zvyklý ji sjet dolů, když něco potřebuje. Díky tomu po ní jezdil každý den a nyní zná skvěle svou trať. Už v mladém věku začal závodit s motokárami. To je také důvod, proč jezdí s modelem MR2, který je zadokolka s motorem uprostřed. Naučil se stopu, která je proveditelná jen a pouze na Irohazace, kde vnitřní stopa nevede po silnici ale vzduchem.

Toshiya Joshima

Honda S2000

Je to jednoznačně nejstarší jezdec, který je stále aktivní. Známý je hlavně díky tomu, že auto řídí pouze jednou rukou a druhou má vždy na řadící páce. Další zajímavostí je, že nikdo neví, jestli jede zatáčku gripem nebo driftem, jelikož je to přesně něco mezi. Jeho strategií je, že když jede vepředu, udržuje stále stejné tempo a neustále mění stopy, aby jeho soupeři připadalo, že vlastně zpomaluje, i když to dohání v jiných zatáčkách. Jeho domácí tratí je Tsukuba. Patří do týmu Purple Shadow.

Takeshi Nakazato

Nissan Skyline GT-R V-Spec II

Tým, ke kterému patří, se jmenuje Myogi NightKids. Jeho domácí tratí je kopec Myogi. Začínal jako každý s driftem, kde jezdil s Nissanem S13. S ním taky utržil porážku proti R32 na své domácí trati. Tuto situaci neustál, a tak se vzdal driftu a přešel na R32, se kterou se snaží prosadit, že grip je lepší než drift.

Hojo Rin

Nissan Skyline GT-R V-Spec II

Zpočátku jezdil jako každý jiný, dokud se mu nezabila přítelkyně Kaori. Od toho momentu se hodně uzavřel do sebe a začal závodit dost agresivním a nebezpečným stylem, se kterým mu bylo jedno, jestli ten závod přežije nebo ne. Od té doby se mu říkalo Grim Reaper. Jeho domácí tratí je Tsubaji Line.

Kyoichi Sudo

Mitsubishi Lancer Evolution III GSR

Kyoichi začínal ve škole Todo, kde vypiloval své jezdecké schopnosti k dokonalosti. Dále je rozšiřoval na Gymkhana (Slalomové závody). Jeho domácí trať je Irohazaka. Jeho největší slabina je, že se „bojí“ řezat pravé zatáčky, protože jak na jeho domácí trati, tak na Gymkhaně se snadno setká s protijedoucím autem.

Takumi Fujiwara

Toyota Sprinter Trueno 3door GT-APEX

Je špičkový jezdec ve svých osmnácti letech díky tomu, že od třinácti let pomáhal otci každé ráno rozvážet tofu na Mt. Haruna. Dlouho ho řízení nebavilo a bral ho jako povinnost. Tak tomu bylo až do jeho prvního závodu, po kterém se situace začala hodně rychle měnit. Aktuálně jezdí za tým Haruna Speed Stars.