Často kladené otázky (FAQ)

Musím smlouvu splnit v určité lhůtě?

Ne, naše služby lze předplatit na dobu neurčitou bez závazku.

Mohu požádat o pomoc, pokud ji potřebuji?

Naši zaměstnanci jsou k dispozici 7 dní v týdnu, 365 dní v roce.

Mohu vyzkoušet cloudová řešení?

Ano, zdarma vám poskytneme čtrnáctidenní testovací prostředí a můžete si vyzkoušet samotnou službu a komunikaci s naším zákaznickým servisem.

Jak je cloud zálohován?

Vytvoříme kopii celého vašeho prostředí a zálohujeme ji v našich vlastních datových serverech na našich primárních a sekundárních místech. Standardní doba pro obnovení smazaných dat je přibližně 1 měsíc.

Kde jsou moje data uložena?

V České republice máme vlastní datové centrum, kde jsou uložena vaše kompletní data.

Jak garantujete dostupnost serveru?

Máme téměř 100% záruku nejvyšší dostupnosti služeb.