Často kladené otázky (FAQ)
Musím smlouvu splnit v určité lhůtě?
Ne, naše služby lze předplatit na dobu neurčitou bez závazku.
Mohu požádat o pomoc, pokud ji potřebuji?
Naši zaměstnanci jsou k dispozici 7 dní v týdnu, 365 dní v roce.
Mohu vyzkoušet cloudová řešení?
Ano, zdarma vám poskytneme čtrnáctidenní testovací prostředí a můžete si vyzkoušet samotnou službu a komunikaci s naším zákaznickým servisem.
Jak je cloud zálohován?
Vytvoříme kopii celého vašeho prostředí a zálohujeme ji v našich vlastních datových serverech na našich primárních a sekundárních místech. Standardní doba pro obnovení smazaných dat je přibližně 1 měsíc.
Kde jsou moje data uložena?
V České republice máme vlastní datové centrum, kde jsou uložena vaše kompletní data.
Jak garantujete dostupnost serveru?
Máme téměř 100% záruku nejvyšší dostupnosti služeb.