Znalostní technologie II.
 Rozcestnik                   Pár slov ...                   Znalostní technologie I.                   Znalostní technologie III.                   Znalostní technologie IV.                   Další zdroje                  
Dnes je:        Aktuální čas: 00:00       Moudra: 

LEKCE 18.

Projekt č. 1 - HRA

Sirky

SIRKY DVOUŘADOVÉ

Požadavky na program:

Poznámka: není nutné, aby modul hráče sledoval vítěznou strategii (ať už existuje nebo ne).

Pravidla hry:

Na stole leží dvě řady sirek. Jedna řada obsahuje N sirek, druhá řada obsahuje M sirek, N a M jsou z rozmezí 15 až 30, a mohou být různé. Hodnoty N a M zadá uživatel. V každém tahu hráč odebere z libovolné řady několik sirek. V jednom tahu nelze odebrat z obou řad zároveň. Odebrat lze 1, 2 nebo tři sirky. Hráč, který odebere poslední sirku, prohrává.

Možný pohled na spolupráci modulů

Možný pohled na spolupráci modulů


Zde si můžete stáhnout program s příponou *.bin.

(zt2_projekt1_bins.bin)

Dále je zde k dispozici i uživatelská dokumentace.

(uzivatel_dok.doc)

^ Nahoru ^      


KONEC 18.LEKCE  

Validace

Valid XHTML 1.0 Strict

Valid CSS!

Monitoring webu